• Marulianus home

Odpenji: Marulianus Novosti Vijesti Drašnice u srcu!

Drašnice u srcu!

Branko i Boći

Atraktivno? Malo je reć...

Drašnice, ekipa, druženje, novi smjerovi - neprocjenjivo!!!

Drašnice su ovi vikend bile centar događanja barem u smislu opremanja smjerova i otvaranja budućih sektora za penjanje. Nevjerovatni potencijal i  mogućnosti na ovom području ipak je iznenadila i stare aseve koji imaju utakmica u nogama. Dimenzije nekih sektora i stina ostavile su nas u čudu.
Ukratko, za ovi vikend može se reć da smo ipak samo zagrebali po površini.

U Petak smo se našli u malom mistu Drašnice na Makarskoj rivijeri, na rivi i odma otišli u staro selo(poviše magistrale) di naš domaćin ima staru kuću u kojoj je Konoba Augustini. Ekipa u sastavu Paolo, Roberto, Stiv, Jela, Zlodre, Branko i Dani je nažalost sve šta je u tom momentu pristiglo i došlo dat ruke. Ali nas to nije omelo, dapače, mi smo guštali u svakom momentu.
Kad ti neko daa spitove, spizu, piće i postelju, štaš još tražit.

Prve informacije s terena su govorile da ima poskoka i krpelja al to su za nas kućni ljubimci i prike, pa nas nije ni taklo, al da smo pazili, e to jesmo.
Nakon prve večere u samo našoj konobi  dogovorili smo plan akcije i odlučili oba dana posvetit jednom sektoru koji smo nazvali Žut zbog izrazite boje stine koja prevladava.
Dobra atmosfera na večeri i posli u apartmanu, ugodna priča i ekipa koja je bila na okupu garantirali su i efektivnu akciju sutradan, u Subotu koja je počela u 6 uri ujutro. Moto je bija: Malo nas je al smo pravi!
Paolo i Roberto su već bili na siparu gazeći ka svom sektoru.
Gomila opreme koju je tribalo izvuć gori spala je na uvik iste ljude, ali nema veze, ništa novo, navikli smo. Najteže je šta do stine nema puta, pa smo u biti malo i glavinjali ali se na kraju ispostavilo da smo dobro odabrali(Čestitke Jeli!) i pri povratku smo taj put i obilježili. Ipak je iskustvo odigralo igru.
Dolazak pod stinu izazva je rispekt kod svih, pozdrav stini i frendly upoznavanje.
Ulazak u novu stinu i prvi spitovi uvik dižu motivaciju, ali čim smo svatili kolika je u stvari, bilo je jasno da ćemo se uredno satrat. Taj prvi dan smo uspili dovuć nekoliko linija do prvih sidrišta(jer će svaka u budućnosti imat nastavak, po još jednu, a neke i još dvi dužine). I pripremili smo na taj način posal za sutradan kad ćemo sa fiksiranih statika odradit još par linija šta je ipak lakši dio posla. Mrtvi umorni se spuštamo u misto na najbolju kavu na svitu. Večera u konobi, a na tapetu je bila peka :-) Kasno navečer pridružija nam se i Boći.

Treći dan, Nedilja
Dizanje u istu uru, kava uz more i pokret. Ajmo junaci!
Tri teama su opet spremna za akciju; Belay Boys, Team Softići i Reuma team udaraju istim ritmom i nove linije lagano nastaju. Makarska nam šalje svog sina, Jadranka Jerkovića u ispomoć, na čemu smo jako zahvalni. Jadranko je uspija bez opreme doć do sektora za 5 minuti, a mi pod teškom aljtiljerijom za 30. Nije loš, reka bi Stiv!
Izrada novog penjališta obuhvaća i gomilu radova koja je mnogima nevidljiva, rušenje prijetećih bovana,izrada puta do penjališta, uređivanje podnožja penjališta, uglavnom previše za nas za samo jedan vikend.  Završavamo kasno popodne i potpuno iscrpljeni silazimo u Drašnice.

Rezime 1. operacije Drašnice:
-Jedanaest smjerova od čega jedan višedužinac(koji nije dovršen, a dosad ima pet dužina) prosječne visine 40 metara. Najduži sportski  ima 55 a najkraći 15 metara. Raspon ocjena od 4a do 7c. Drašnice sada broje ukupno 13 smjerova!
-Utrošeno 150 spitova i 11 sidrišta - ostalo je još toliko
-skoro dovršen prisupni put-staza do ispod stine
-nekoliko lešo - aseva koji sad doma vegetiraju na kauču i gledaju u praznu točku na zidu
-Akcija uspila u potpunosti, šta je i normalno!

Daljnje aktivnosti u Drašnicama sada lagano prestaju zbog vrućina koje dolaze, ali svakako je moguće opremiti još pokoji smjer. Sektor je orijentiran prema zapadu tako da je rano ujutro temperatura zadovoljavajuća.
Pa tako svi koji nalete u Drašnice toćavat noge a imaju volje za radit i opremit koju liniju, neka nam se jave(Vili, čekamo te!).
Mi ćemo Vas uputit na našeg domaćina Damira kod kojeg je materijal i koji Vam može osigurat smještaj po promo cijenama. Svaka aktivnost u tom pogledu je dobrodošla, ali je obavezno triba zabilježiti kada, ko i šta, te Vas molimo da o tome obavezno izvijestite našu redakciju.

Stine iznad Drašnica su sada ušle u projekt lokalne samouprave koja će kontrolirati opremanje i razvoj penjališta te osiguravati potreban materijal za sve buduće aktivnosti. Do sada su očistili kompletni stari pristupni put pa se sada sa lakoćom dođe autom do pod same stine, a u pripremi su i tabele sa oznakama za penjanje. Drašnice će u bliskoj budućnosti postati nezaobilazna penjačka destinacija, sigurni smo!
Kontakt prema penjačima ide preko SPK Marulianus, koji je ujedno i voditelj izvedbe opremanja cilog projekta .

Fala svima koji su došli i pomogli, veliki pozdrav domaćinu Damiru i supruzi (Ipak je ona gazdarica :-) na svemu, a mi se samo nadamo da ćemo ubrzo opet prema jugu.

Slike koji slijede su slikavali Jela, Jadranko, Branko i Dani...

dolazi na prvu večeru...

Reuma Team

Damir Urlić

Domaćinnnnnn!

Ugodno čavrljanje, spiza, neopisivo!!!

Večera!

Ground up!

sa sidrišta

Ptičija perspektiva

kaže: Najbolji smjer na svitu :-)

Boći

:-)

Belay Boysi

Softići

Sve je lako kad si mlad...